PRIMARIA TG.JIU/Documente inregistrate in semestru I
La Prim?ria Târgu-Jiu, peti?iile sunt înregistrate la Centrul de Informare a Cet??enilor, în sistem electronic, inclusiv cita?iile ?i hot?rârile judec?tore?ti. Excep?ie fac cererile care vizeaz? Compartimentul Regim Stare Civil?, care sunt eviden?iate în registre separate, potrivit unor reglement?ri speciale.M
În primul semestru al anului 2009, au fost înregistrate un num?r de 27.910 documente.
Cele 27.910 documente înregistrate la Centrul pentru Informarea Cet??enilor în semestrul I au fost solu?ionate dup? cum urmeaz?:
? 21.927 favorabil;
? 255 par?ial favorabil;
? 743 nefavorabil;
? 4.218 documente interne;
? 747 sunt în curs de rezolvare (în operare);
? 20 clasate sau retransmise c?tre alte institu?ii, neintrând în sfera de competen?? a prim?riei ?i consiliului local.
Din cele 27.910 documente înregistrate la Prim?ria Municipiului, un num?r de 11.039, reprezint? peti?ii propriu-zise, care au fost repartizate spre solu?ionare compartimentelor de specialitate.
Cele 11.039 de peti?ii au fost solu?ionate astfel:
? 10.060 favorabil;
? 157 par?ial favorabil;
? 227 nefavorabil;
? 286 intern ;
? 309 în operare.
Cu toate eforturile depuse de personalul prim?riei pentru solu?ionarea problemelor cet??enilor, un num?r de 132 cet??eni s-au prezentat în audien?e solicitând rezolvarea unor probleme care vizeaz? :
? Serviciul Gospod?rie Comunal? 55;
? Serviciul Urbanism ?i Amenajarea Teritoriului 9;
? Direc?ia Tehnic? 8;
? Direc?ia Public? de Venituri 5;
? Compartimentul Resurse Umane 12;
? Compartimentul îndrumare asocia?ii de proprietari 5;
? Serviciul Juridic, Contencios 18;
? Direc?ia Public? de Protec?ie Social? 10;
? Poli?ia Comunitar? 6;
? Compartimentul Autoriz?ri, Avize 4.
În cadrul audien?elor organizate pentru rezolvarea solicit?rilor adresate pe probleme legate de legea fondului funciar s-au prezentat în semestrul I 2009 un num?r de 175 persoane ale c?ror probleme au fost supuse analizei comisiei locale.
Centrul pentru Informarea Cet??enilor r?spunde ?i de gestionarea sesiz?rilor adresate la „Telefonul Cet??eanului” – 984, prin preluarea mesajelor ?i transmiterea acestora la serviciile de specialitate. La acest telefon au fost înregistrate în semestrul I un num?r de 549 propuneri ?i sesiz?ri care privesc :
? Serviciul Gospod?rie Comunal? 101;
? Direc?ia Servicii Comunale 179;
? Aparegio 95;
? Direc?ia Tehnic? 90;
? Serviciul Urbanism ?i Amenajarea Teritoriului 25;
? Poli?ia Comunitar? 29;
? Altele 30.
Cele mai multe înregistr?ri sesizeaz? apari?ia unor disfunc?ionalit??i la iluminatul public – becuri arse (57) în diverse zone ale ora?ului care au fost rezolvate în cel mult 24 de ore, defec?iuni la sistemul de iluminat stradal (53), solicitarea interven?iei compartimentului de gestionare a câinilor f?r? st?pân (120), sesiz?ri cu privire la executarea unor lucr?ri de construire f?r? autoriza?iile necesare (25), apari?ia unor defec?iuni la re?eaua de ap? ?i canal (125), lipsa capacelor de la gurile de canal (15), disfunc?ionalit??i în ridicarea gunoiului menajer ?i co?uri de gunoi rupte (51), solicit?ri pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor (54), parcarea autoturismelor ilegal (22), indicatoare de circula?ie rupte sau c?zute (32), disconfort din cauza muzicii de la terase ?i restaurante (20), prezen?a cailor nesupraveghea?i (5), diverse (amenajare parc?ri, b?nci rupte, reparare gropi si asfaltare ) .
În privin?a accesului la informa?iile de interes public, prev?zut de Legea nr. 544/2001, principalele aspecte reie?ite din registrul pe anul 2009, pentru perioada 01.01-30.06.2009, sunt urm?toarele:
a) num?rul total de solicit?ri de informa?ii de interes public – 39;
b) num?rul de solicit?ri rezolvate favorabil – 36;
c) num?rul de solicit?ri rezolvate nefavorabil (documentele solicitate nu se afl? în eviden?ele prim?riei) – 3;
d) num?rul de solicit?ri adresate în scris – 39;
• pe suport de hârtie – 37;
• pe suport electronic – 2;
e) num?rul de solicit?ri adresate de persoane fizice – 15;
f) num?rul de solicit?ri adresate de persoane juridice – 24;
g) num?rul de reclama?ii administrative – 1;
În semestrul I au fost postate de c?tre cet??eni pe site un num?r de 25 sesiz?ri, majoritatea care î?i declin? identitatea. Cu toate c? O.G. 27/2002 permite clasarea peti?iilor anonime, domnul primar a hotarât s? r?spundem ?i acestor cet??eni. Pe lâng? mul?umirile adresate primarului pentru modul cum gospod?re?te ora?ul, cet??enii solicit? o mai mare implicare a conducerii prim?riei în gestionarea câinilor f?r? st?pân, construc?iilor de locuin?e, lucr?ri de investi?ii ?i gospod?rie comunal?, fluidizarea circula?iei în municipiu.
13.07.2009. 14:06
Acest articol n-are nici un comentariu.