La ce renunţă românii pe timp de criză?

În cazul în care criza le-ar afecta veniturile, 60,9% dintre români ar reduce din
bugetul alocat pentru excursii ?i c?l?torii, în vreme ce 56,6% ar renun?a la
obiectele de lux. Ie?irile în ora?, hainele ?i investi?iile sunt urmatoarele pe lista
economisirii, pe ultimul loc aflandu-se alimentele.

Aceasta este una dintre concluziile unui recent studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center în parteneriat cu Media XPRIMM, referitor la comportamentul de consum al românilor ?i modul în care acesta este modificat de criza mondial?.

În ceea ce prive?te comportamentul de consum pe fondul crizei financiare, mai mult
de jum?tate dintre români (50,6%) vor cump?ra acelea?i produse ca pân?
acum, dar în cantit?ti mai mici, în timp ce 31,4% dintre persoanele
intervievate sustin c? nu î?i vor modifica comportamentul de consum.

În cazul în care criza le-ar afecta veniturile, cei din provincie ar renunta în mai mare
m?sur? (59,1%) la obiectele de lux decât cei din Bucure?ti care au înregistrat un
procent de 50,7%.

16.03.2009. 20:37


Acest articol n-are nici un comentariu.

0 Comments

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password