Haţegana sponsorizează Administraţia Parcului Naţional Retezat
Heineken România, prin marca sa local? Ha?egana, a semnat vineri, 17 decembrie, un parteneriat cu Administra?ia Parcului Na?ional Retezat, în scopul sus?inerii cu mijloace materiale a activit??ii acesteia. Proiectul face parte din strategia de responsabilitate social? a m?rcii Ha?egana, care dore?te s? fie al?turi de comunitatea local?, în demersurile sale de dezvoltare. Prin semnarea acestui parteneriat, Ha?egana ofer? suport Administra?iei Parcului Na?ional Retezat în vederea între?inerii biosferei din zon? pentru urm?toarea perioad?.
Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken România declar? cu aceast? ocazie: “Prin parteneriatul cu Administra?ia Parcului Na?ional Retezat continu?m seria de implic?ri în proiecte locale de responsabilitate social?, în zonele din care provin m?rcile regionale din portofoliul nostru. Sus?inerea ac?iunilor care au impact direct, pozitiv, în via?a comunit??ilor locale face parte din strategia noastr? de responsabilitate social?, iar protejarea mediului înconjur?tor este o prioritate în aceast? zon? cu un poten?ial turistic deosebit. Astfel, Ha?egana sus?ine una dintre emblemele locale din zona Ha?egului.”
În Parcul Na?ional Retezat pot fi g?site peste o treime dintre speciile de plante din România; 90 de specii de plante endemice, care nu mai pot fi v?zute în alt? zon?; 185 de specii de p?s?ri, 80 de lacuri ?i t?uri ?i peste 20 de vârfuri mai înalte de 2000 de metri.
Despre strategia de responsabilitate social? a Heineken România
Heineken România a dezvoltat o strategie de responsabilitate social? prin care dore?te s? asigure o cre?tere sustenabil? a activit??ii sale. Heineken România se implic? în programele de responsabilitate social? atât la nivel de companie, cât ?i prin intermediul m?rcilor din portofoliul s?u.
Responsabilitatea social? a companiei este cladit? pe trei piloni: Mediu – programe pentru protec?ia mediului înconjur?tor dezvoltate sub umbrela “Gânde?te verde!”, Social – programe de educare ?i informare care abordeaz? consumul responsabil ?i Economic – construirea unui business etic ?i profitabil ?i implementarea unor principii de responsabilitate în cadrul organiza?iei.
Despre companie
Portofoliul de m?rci oferit de Heineken România acoper? toate segmentele pie?ei: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita ?i Ha?egana.
18.12.2009. 10:54
0 Comments