Facturarea curentului electric, nemulţumirea gorjenilor
Modul de facturare a energiei electrice a fost ieri, 5 mai, din nou un motiv de nemultumire pentru mul?i gorjeni. Ace?tia se declar? nemul?umi?i de noul mod de facturare ?i acuz? CEZ Electrica de emiterea unor facturi eronate. Ace?tia sun?in c? s-au trezit cu datorii imense la curentul electric c? au primit într-o perioad? scurt? de timp facturi identice iar al?ii spun c? nu am mai primit o factur? de le sfâr?itul lui decembrie. Oamenii spun c? nu mai înteleg nimic ?i c? fenomenul continu? f?r? ca cineva s? fac? ceva. Cei din conducerea CEZ Electrica neaga faptul c? oamenii ar primi facturi identice. Eduard Albulescu, ?eful biroului rela?ii clien?i a declarat ca abona?ii nu în?eleg modul de facturare al energei electrice: „ O factur? emis? ast?zi, are termen scadent în termen de 15 zile, pentru clientul casnic, dup? care mai are un termen de gra?ie de 30 de zile în care se poate pl?ti f?r? nici-o penalitate”. Gorjenii nemul?umi?i amenin?? c? vor apela la protec?ia consumatorului.
A.D.
06.05.2008. 23:45
Acest articol n-are nici un comentariu.
0 Comments