Electrica Oltenia -performanţe şi obiective
Electrica Oltenia S.A, al c?rei pachet majoritar de sc?iuni a fost ob?inut de Compania CEZ România, reprezint? principalul furnizor de energie electric? în jude?ele Olt, Dolj, Gorj, Vâlcea, Arge?, Mehedin?i ?i Telorman. În cadrul unei conferin?e de pres? organizat? la Târgu Jiu, Gabriel Negril?, directorul general al Electrica Oltenia, prezent la Târgu Jiu a relatat angajamentele asumate de Grupul CEZ pe parcursul procesului de privatizare de a promova cele mai bune practici de lucru c?tre sectorul de distribu?ie.
Electrica Oltenia a demarat în anul 2006 mai multe proiecte, de separare a activit??ilor de furnizare ?i distribu?ie de implementare a noului sistem informatic ?i un nou system de citire-facturare ?i încasare. La sfâr?itul anului 2006, Electrica Oltenia SA a avut 1.370.017 clen?i, din care 134 locuri de consum la consumatori eligibili proprii ?i 1.369.883 consumatori captivi, 54 racorda?i la înalta tensiune, 2.628 la medie tensiune ?i 1.367.201 la joas? tensiune.
Pentru anul 2007 a fost planificat un profit net în valoare de 127.618 mii Ron. Tot în acest an se preconizeaz? o m?rire a fondului de salarii cu 60%, cauzat? de extinderea activit??ii ?i cre?terea num?rului de angaja?i cu 40%, precum ?i de eventualele salarii compensatorii luate în calcul la întocmirea bugetului Cheltuielile cu totalitatea opera?iilor de între?inere ?i repara?ie au fost mai mari cu 1% fa?? de plan. Pentru anul 2007 s-a planificat o sc?dere a cheltuielilor cu repara?iile cu 5%.
Societatea are în plan deschiderea unui call center în cursul anului 2008. Rolul acestui serviciu este acela de a prelua de la clien?ii companiei toate reclama?iile ?i sugestiile. astfel societatea va fi mai aproape de nevoile clien?ilor s?i ?i va reu?i s? îmbun?t??easc? astfel rela?ia cu cei care î?i achit? facturile la energie.
24.07.2007. 22:47
Acest articol n-are nici un comentariu.
0 Comments