DANONE/România lansează campania promoţională
Bucuresti, mai 2011. DANONE Romania anunta lansarea campaniei promotionale „Regiuni, concurati si castigati!”, in urma careia participantii pot castiga premiul cel mare – un tur culinar prin tara cu toata familia la bordul unui Citroen Grand C4 Picasso sau premii zilnice si saptamanale.
Campania promotionala „Regiuni, concurati si castigati!” se desfasoara la nivel national, in perioada 1 mai – 30 iunie 2011, inscrierea realizandu-se pe site-ul promotiei www.nutriday.ro. Pentru a se putea inscrie in concurs, participantii trebuie sa cumpere oricare 6 produse Nutriday Natural sau Nutriday Delicios si sa inscrie pe website codul bonului fiscal, impreuna cu numele regiunii in care locuiesc.
De-a lungul campaniei Nutriday, concurentii pot castiga 81 de premii saptamanale, constand in aparate de facut paine si 549 premii zilnice, constand in seturi pentru picnic. Marele premiu se va acorda prin tragere la sorti in data de 04 iulie 2011.
Aditional premiilor individuale acordate concurentilor, campania implica si o competitie inedita intre 9 regiuni geografice ale Romaniei, respectiv Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Transilvania, Banat, Crisana, Maramures, Bucovina si Moldova. In orasul resedinta de judet al regiunii cu cele mai multe inscrieri in promotie, se va organiza un eveniment Nutriday, sub forma unui festin in centrul orasului, in cadrul caruia vor putea participa atat consumatorii inscrisi in promotie, cat si alte persoane din regiune.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse DANONE si, totodata, cea mai consumata marca de iaurt din Romania: 4 din 10 iaurturi simple vandute in Romania, sunt Nutriday. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, sana, iaurturi cu fructe din lapte integral sau cu un continut redus de grasime, lapte proaspat de 1,5% grasime, adresandu-se, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
30.05.2011. 09:18
Acest articol n-are nici un comentariu.