CEZ Vânzare reia procesul de emitere a facturilor

Dup? ce în perioada 1-9 iulie a suspendat procesul de emitere a facturilor pentru actualizarea sistemului informatic conform noilor prevederi fiscale (noua cot? TVA), CEZ Vânzare reia luni procesul de emitere a facturilor de estimat. Facturile de regularizare vor fi emise din nou începând de s?pt?mâna viitoare.

Începând de luni, 12 iunie, va fi reluat procesul de emitere a facturilor de estimat pentru clien?ii CEZ Vânzare. În perioada 1-9 iulie sistemul informatic al companiei care gestioneaz? procesul de emitere a facturilor a suferit un proces complex de actualizare pentru a se conforma cu prevederile legale privind noua cot? TVA.
Astfel, începând de luni, facturile de estimat vor fi emise cu aceea?i periodicitate.
Facturile de regularizare vor fi emise începând cu sfâr?itul acestei s?pt?mâni.

Legat de perioada de timp în care nu au fost emise facturi, preciz?m c?, dat? fiind complexitatea algoritmilor utiliza?i ?i a sistemului de facturare, este necesar un efort considerabil pentru actualizare. Sistemului informatic gestioneaz? peste 1,37 milioane de clien?i ?i timpul necesar finaliz?rii acestei ac?iuni este de regul? de minim dou? s?ptamâni de la data anun??rii oficiale a modificarii legislative.

Important! Comunic?m clien?ilor no?tri faptul c? decalarea emiterii facturilor nu va afecta în nici un fel termenele de plat?, acestea decurgând în mod normal de la data emiterii. De asemenea clien?ii care doresc s? încheie contracte noi sau s? opereze modific?ri de contract, o pot face în condi?ii normale.

Regret?m disconfortul creat pentru unii clien?i care nu au putut primi factura solicitat? în acest interval, îns? dorim s? îi asigur?m c? s-au depus toate eforturile pentru minimizarea timpilor. Din punct de vedere tehnic îns?, o modificare de tipul celei implementate nu poate fi rezolvat? în mai pu?in de dou? s?pt?mâni.

Reamintim clien?ilor c? pentru orice nel?murire privind furnizarea sau distribu?ia energiei electrice pot apela oricând Info Linia CEZ 0251 929 (tarif normal în re?eaua Romtelecom).
Informa?iile oferite prin intermediul Info Linia CEZ acoper? toat? gama de servicii: tarife, contracte, avize, facturi energie, taxe servicii, taxe RTv, racord?ri noi la instala?iile de alimentare cu energie electric?, ob?inere avize de amplasament, reclama?ii privind deranjamente în instala?iile electrice, reclama?ii privind func?ionarea contorului electric, consultan?? la diverse cereri ?i ob?inerea de solu?ii la diverse solicit?ri, inform?ri în timp real privind întreruperile planificate/accidentale, deconect?ri/reconect?ri la cerere, verific?ri la cerere echipamente de m?sur? la cerere, desigilarea ?i resigilarea contorului la cerere, stadiul unei solicit?ri anterioare, parametrii de calitate ai energiei electrice, posibilitatea modific?rii datelor contractuale, transmiterea tipizatelor necesare pentru modific?ri contractuale etc.

Suplimentar, clien?ii au la dispozi?ie ?i alte mijloace de transmitere a solicit?rilor f?r? deplasarea la unul din Centrele de Rela?ii Clien?i: internet (prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro), fax (la numerele 0248 0248 52 48 33 / 0248 52 48 3)4) sau coresponden?a scris? la adresa: Direc?ia Servicii Clien?i, B-dul Republicii, nr. 17, Tg. Jiu, jude?ul Gorj, cod po?tal 210152.

12.07.2010. 22:38


Acest articol n-are nici un comentariu.

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password