CEZ Oltenia va închide patru puncte de lucru
CEZ Servicii a implementat cu succes sistemul de management al clientilor de energie electrica SAP ISU, fapt ce creaza conditii de eficientizare a costurilor prin centralizarea si reorganizarea activitatilor în scopul eficientizarii utilizarii fortei de munca. Din anul 2007, facturile sunt trimise prin posta clientilor iar acestia nu mai trebuie sa se prezinte la sediile CRC.
Servicii a implementat cu succes sistemul de management al clientilor de energie electrica SAP ISU, fapt ce creaza conditii de eficientizare a costurilor prin centralizarea si reorganizarea activitatilor în scopul eficientizarii utilizarii fortei de munca. Din anul 2007, facturile sunt trimise prin posta clientilor iar acestia nu mai trebuie sa se prezinte la sediile CRC.
Prin diversificarea mijloacelor de plata, clientul nu mai este nevoit sa vina la casieria companiei si poate plati factura utilizând urmatoarele mijloace moderne de plata: debit direct, card bancar BRD, internet banking, ordin de plata, sitemul Vocalis oferit de BRD, comerciantii agreati de CITI BANK precum si factorii postali (în mediul rural), ghiseele postale sau cele ale BRD si CITIBANK, în mediul urban.
Reclamatiile privind facturile de energie electrica sunt preluate prin telefon, iar clientul îsi rezolva multe probleme legate de aspectele comerciale telefonic, urmând ca documentele sa fie transmise prin posta.
Numarul de telefon 939 poate fi apelat de luni pâna vineri în intervalul 0700 – 2000, iar în week-end operatorii CEZ Servicii sunt la dispozitia clientilor între orele 0900 si 1600. Pentru orice problema legata de deranjamente în reteaua electrica, consumatorii din judetul Gorj au permanent la dispozitie numarul de telefon 929. La data de 01 ianuarie 2007 s-a pus în aplicare noul sistem de citire-facturare – încasare, iar numarul clientilor ce vin la Punctele de Relatii cu Clientii a scazut foarte mult, deoarece toate informatiile se pot obtine mult mai eficient si usor prin telefon, e-mail, cerere scrisa etc.
Toate aceste schimbari au ca scop eficientizarea activitatii noastre, cu implicatii directe în costurile de furnizare si indirecte în valoarea facturii pentru energia livrata consumatorilor. Având în vedere aceste aspecte, începând cu data de 17 martie 2008 se vor închide Punctele de Lucru cu Clientii Tismana, Novaci, Matasari si Turceni.
Dupa aceasta data, clientii se pot adresa la Centrele de Relatii cu Clientii Motru, Tg. Carbunesti, Rovinari si Tg Jiu sau la oricare alt centru CEZ Servicii. Dorim sa asiguram clientii nostrii de întreaga noastra disponibilitate în vederea îmbunatatirii continue a calitatii serviciilor oferite si le multumim pentru întelegere si colaborare.
12.03.2008. 06:10
Acest articol n-are nici un comentariu.
0 Comments