ANAT şi-a ales partenerul de branding
? Firma “Brands & Bears” realizeaz? identitatea vizual? a Programului
“Înscrieri Timpurii”
ANAT a lansat, în cadrul Forumului Na?ional de Turism organizat la Eforie Nord, pe 30 ianuarie, Programul “Înscrieri timpurii 2010”, al?turi de celelalte patronate din turism.
Programul presupune reduceri de pre? de pân? la 30% la vacan?ele cump?rate din timp ?i reprezint? cea mai bun? solu?ie pentru a face fa?? situa?iei economice din anul 2010.
Pachetele turistice din cadrul acestui program pot fi solicitate exclusiv prin agen?iile de turism membre ANAT.
ANAT împreun? cu celelalte patronate ?i federa?ii din turism vor lansa, pe întregul parcurs al anului 2010, ?i alte Oferte ?i Programe Speciale,,pentru a oferi turi?tilor români motiva?ii ?i argumente pentru o vacan?? în România.
Programul “Înscrieri Timpurii“ a fost lansat în urma unui proiect derulat pe parcursul a 6 luni, de c?tre Comisia de Turism Intern ?i Incoming a ANAT, proiect în urma c?ruia vom propune publicului larg materiale promo?ionale sugestive ?i care s? sporeasc? vânzarea produselor turistice române?ti prin agen?iile de turism.
Dintre 15 agen?ii specializate în branding ?i publicitate, la pitch-meetingul final a fost selectat? firma Brands & Bears, care a venit cu un proiect creativ conving?tor ?i atractiv, implicându-se cu d?ruire în realizarea proiectului.
În cadrul contractului, firma câ?tig?toare realizeaz? identitatea vizual? a Programului, ceea ce va permite promovarea ofertelor pe scar? larg? în rândul agen?iilor de turism membre ANAT.
Printre participan?ii la selectie s-au num?rat firme cu portofoliu bogat precum Brand Cover, Advice Group Media, Q/C/D/Advertising, Hippos, Spiral Design, Brandstalk-The Group.
“A fost o munc? sus?inut? de 6 luni în cadrul Comisiei de Turism Intern a ANAT, urmat? de aprobarea Consiliului Director ?i negocieri cu celelalte patronate ?i credem c? am ajuns la o formul? de succes unic? în istoria turismului românesc din ultimii ani”, a subliniat Adrian Voican, managerul de proiect din partea ANAT.
“Am demonstrat c? suntem o agen?ie puternic? pe crea?ie ?i strategie ?i ne dorim s? colabor?m în continuare la campaniile ?i programele ANAT”, a declarat Cristian Bulfinschi, directorul firmei Brands & Bears.
Despre Brand & Bears
Brands & Bears este o agen?ie independent?, full service, care opereaz? din 2002. În 2009 a ob?inut premiul Silver Effie pentru campania de lansare a berii Redds / Ursus Breweries. Printre clien?ii companiei se num?r? Knorr, Rexona, ING Bank, HVB Bank, Grupul de pres? Ringier, KIA Motors, Finansbank, JTI etc.
Corina MARTIN
Pre?edinte ANAT
0722 150 767
presedinte@anat.ro
04.02.2010. 15:58
Acest articol n-are nici un comentariu.