Alege Poiana – candidatul care îţi face ziua mai frumoasă!
BUCURE?TI, 24 septembrie 2009 – Ciocolata Poiana î?i lanseaz? ast?zi candidatura. Poiana te îndeamn? s? o alegi, întrucât de 14 ani se bucur? de încrederea celui mai mare num?r de consumatori, fiind marca de ciocolat? num?rul 1 în România.
“Anul 2009 este un an cu noi provoc?ri în compara?ie cu anii anteriori ?i, în plus, un an electoral, cu alegeri preziden?iale în trimestrul 4. Ne-am gândit c? ar fi interesant ?i totodat?, potrivit, ca Poiana, marca de ciocolat? preferat? de români, marc? cu tradi?ie ?i de încredere, s? candideze ?i ea la alegeri. V? întreba?i probabil care este promisiunea electoral? a candidatului Poiana. Poiana le promite românilor c? va fi al?turi de ei în aceast? perioad? dificil? ?i c? le poate face ziua mai frumoas?”, spune Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Poiana & Milka.
Ca un candidat serios, Poiana a dorit s? afle ce anume le-ar face românilor ziua de mâine mai frumoas?, care sunt acele dorin?e care i-ar bucura, le-ar aduce zâmbetul pe buze. În acest sens, prin intermediul companiei GfK, Poiana a realizat un studiu na?ional în perioada 23 iulie – 5 august 2009, pe un e?antion de 400 de responden?i, reprezentativ la nivelul întregii popula?ii, cu vârsta între 18-45 ani.
Peste 53% dintre cei chestiona?i consider? ca lucrurile simple sunt cele care reu?esc s?-i fac? s? se simt? mai bine, înseninâdu-le ziua. Spre exemplu, pentru 23% dintre români, o zi de mâine mai frumoas? este dat? de o excursie, o vacan??, o c?l?torie, fie ea ?i de mai scurt? durat?. 12% dintre ei au o zi mai frumoas? atunci când sunt împreun? sau se rev?d cu cei dragi, când petrec timp liber cu persoana iubit?. Pentru 11% dintre români bucuriile cele mai mari sunt aduse de lucrurile mai pu?in costisitoare, precum mici cadouri, flori, dulciuri sau chiar animale de companie. Doar 1 din 4 români men?ioneaz? spontan c? o zi de mâine mai frumoas? ar fi dat? de un câ?tig material substan?ial, precum ob?inerea unei sume importante de bani sau dobândirea unei case, ma?ini sau câ?tig la loto.
Promo?ia, sau mai bine zis campania electoral?, se desf??oar? în perioada
1 septembrie – 30 noiembrie. Participarea este foarte simpl?: tot ce trebuie s? fac? un consumator este s? cumpere orice tablet? de ciocolat? Poiana ?i s? trimit? codul unic din interiorul ambalajului împreun? cu dorin?a a c?rei împlinire i-ar face ziua de mâine mai frumoas? prin SMS, pe www.alegepoiana.ro, prin email sau prin po?t?. Valoarea total? a premiilor este de 500.000 RON. Câ?tig?torii vor fi desemna?i prin tragerile la sor?i ce vor avea loc de cel pu?in o dat? pe lun? pe durata campaniei (septembrie, octombrie ?i noiembrie). În urma tragerilor la sor?i vor fi desemna?i un num?r total de cel pu?in 45 de români c?rora Poiana le promite c? le va face ziua mai frumoas? prin îndeplinirea dorin?ei personale exprimate.
Toate tabletele Poiana particip? la promo?ie – ele con?in în interiorul ambalajului codurile unice necesare pentru înscrierea în promo?ie ?i sunt semnalizate printr-un sticker cu sloganul campaniei aplicat pe fa?a tabletei.
Promovarea campaniei electorale a candidatului Poiana se va desf??ura, sub un concept integrat, în presa scris?, TV, radio, pe internet (www.alegepoiana.ro), panotaj stradal, flyere, materiale de promovare în magazine.
Poiana este prima alegere a consumatorilor de ciocolat? din România, fiind consumat? în peste 50% din gospod?rii în ultimele 12 luni. 8 din 10 români au consumat cel pu?in o dat? ciocolata Poiana. Potrivit GfK, peste 98% dintre români recunosc Poiana ca fiind ciocolata cu cea mai mare notorietate.
Anul trecut, peste 35 de milioane de tabletele Poiana au fost alese de consumatorii care au avut încredere în Poiana.
Kraft Foods (www.kraftfoodscompany.com) face ziua de azi delicioas? în 150 de ??ri de pe glob. Cei 100.000 de angaja?i ai no?tri lucreaz? neosteni?i pentru
a crea produse delicioase, care s? fie apreciate de consumatori. De la m?rcile celebre americane, precum brânzeturile, gust?rile ?i sosurile Kraft, cafelele Maxwell House ?i mezelurile Oscar Mayer, la m?rci globale puternice, precum biscui?ii Oreo ?i LU, cremele de brânz? Philadelphia, cafelele Jacobs ?i Carte Noire, ciocolata Milka, Côte d’Or ?i Toblerone, Poiana, m?rcile noastre aduc milioane de zâmbete în fiecare zi. Kraft Foods (NYSE: KFT) este cea de-a doua companie de top din industria alimentar?, cu venituri anuale de $42 miliarde. Compania este membr? Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index ?i Ethibel Sustainability Index.(Publicitate)
22.09.2009. 16:00
0 Comments