Accident de muncă la Hidroconstrucţia
Un angajat, de 51 de ani, al SC Hidroconstruc?ia SA s-a accidentat joi, 23 aprilie, în timpul serviciului. Mâna dreapt? a b?rbatului a fost prins? de c?tre un utilaj.
Acesta a fost transportat de urgen?? la spital, în cadrul sec?iei ortopedie. Medicii spun c? este posibil ca mâna acestuia s? fie amputat?
Directorul SC Hidroconstruc?ia SA, Romeo S?li?te, spune c? se va demara o anchet? pentru a se stabili cauzele accidentului.
23.04.2009. 17:09
Aceasta, împreun? cu so?ul oficial, Dorin Coco? (a c?rui puicu?? este jumulit? mai mult de al?ii), a achizi?ionat în perioada 2003-2007, prin interpu?i (prieteni, rubedenii, angaja?i), o serie de terenuri în mijlocul cîmpului, pe traiectoria viitoarei autostr?zi, la pre?uri de nimic, între Cernavod? ?i Murfatlar, urmînd ca p?mînturile s? fie vîndute Ministerului Transporturilor, în cadrul viitoarelor programe de expropriere.
La acea vreme, sursele noastre estimau c? famiglia Udrea – Coco? va face un profit de aproximativ 5 milioane de euro.
Neîn?elegerile dintre banditul de la Transporturi, Radu Berceanu (Bercovici), ?i para?uta preziden?ial? Nu?i Udrea au intervenit în septembrie – octombrie 2009, cînd G?bi?a b?tea din picior la Berceanu s? dea drumul Hot?rîrii de Guvern prin care s? fie aprobate sumele necesare exproprierilor pe tronsonul de autostrad? Cernavod? – Constan?a. În îndeplinirea rug?min?ii colegei de guvern, Berceanu s-a lovit de o problem? complicat?. Începînd cu anul 2005, oficialii ministerului au ignorat în faza de proiectare a ultimului tronson de autostrad? toate avertismentele speciali?tilor privind existen?a unor situri arheologice pe traseul desenat de proiectan?i. În cîteva puncte, tronsonul va trece peste locuri de mare importan?? istoric?, cu straturi de evolu?ie cultural? care traverseaz? mai multe epoci ale Antichit??ii, iar traseul trebuia mutat circa 7 kilometri în lateral, pentru a ocoli acest patrimoniu inestimabil: Mutarea ar fi dus ?i la ocolirea terenurilor achizi?ionate prin intermediari de cuplul Udrea – Coco?, ceea ce a generat un adev?rat r?zboi de culise între Berceanu (care vroia s? schimbe traseul) ?i Udrea (care vroia ca autostrada s? urmeze direc?ia stabilit? ini?ial). Acestui r?zboi i-a pus cap?t Dictachiorul Traian B?sescu, care, la sfîr?itul s?pt?mînii trecute, la insisten?ele ?iitoarei, i-a ordonat lui Berceanu s? propun? în guvern actul normativ care elibereaz? banii pentru exproprieri ?i lui Emil Boc i-a transmis c? acesta trebuie aprobat, f?r? s? ?in? cont de riscurile distrugerii unor importante vestigii arheologice.
Pentru a nu bate la ochi, Hot?rîrea cuprinde desp?gubiri pentru toate exproprierile ce urmeaz? a fi f?cute, pentru toate tronsoanele de autostrad? aflate în construc?ie, dar lacheii portocalii ?tiu c? adev?ratul scop al documentului este acela de a umfla buzunarele amantei preziden?iale ?i ale so?ului încornorat. Dac? ini?ial se credea c? este vorba doar de 5 milioane de euro profit pentru famiglia mafiot?, ulterior s-a aflat c? banii pe care va urma s?-i încaseze famiglia Udrea – Coco? sînt în jur de 17 milioane de euro, terenurile achizi?ionate fiind mult mai multe decît s-a crezut ini?ial.:
0 Comments