Primim DE LA CITITORI

Sunt Virgil Bâgu ?i aceste rânduri doresc sa fie o scrisoare deschis?, pentru ca to?i cititorii ziarului, care îl cunosc pe domnul Coto?man s? afle ?i partea negativ? a acestuia.

Directorul REMAT Gorj a fost condamnat doi ani cu suspendare, apoi achitat de Curtea de Apel Craiova. Nu ?i-a schimbat comportamentul, nu a schimbat modul de lucru cu subalternii. Nu a îmbun?t??it modul de lucru ?i nici concep?ia r?mas? de pe timpul „Ciuruitului“.

A avut loc un accident, victim? fiind Bâgiu Teodora. În urma acestui accident victima a r?mas cu handicap. Domnul Coto?man Aurelian nu a comunicat accidentul de?i ?tia de producerea acestuia chiar din acel moment. Domnul Coto?man nu recunoa?te c? ar fi ?tiut de accident dar a omis un singur lucru – semn?tura. Domnul Coto?man se face vinovat de angajarea de personal insuficient preg?tit profesional, aceasta fiind ?i cauza accidentului din 21.04.2006.

Prin intermediul acestor rânduri a? dori ca so?ia celui ce a murit la SC REMAT Gorj, Ion Vasilic?, s? aib? puterea s? spun? tot ce a întâmpinat cu acelea?i persoane din conducerea unit??ii mai sus men?ionate. Tot sub conducerea domnului Coto?man se fac ?i modific?ri în înscrisuri, domnul director nu vede! Domnul director aprob? o comisie pentru anchetarea cazului ?tiind c? vinovatul ?i anchetatorul sunt rude. Totul în familie! Cât vor mai dura aceste mârl?nii, domnule director???

Pentru toate neregulile g?site de ITM ?i pentru faptul c? domnul director nu a anun?at accidentul la data producerii, unitatea a fost amendat? cu 4 mii de lei. Toate aceste nereguli s-au produs sub ochiul „vigilent“ al domnului Director al REMAT, Coto?man Aureliu. S? tr?i?i „tovar??u“!

Acum domnul Coto?man este anchetat penal.

Locuitorii din Tg. Jiu, str. Unirii, de curând reabilitat?, aduc la cuno?tin?? urmatoarele:

Asfaltarea strazii aduce noi prejudicii cet??enilor din cauza traficului greu. Deoarece acest fenomen nu a fost eliminat în urma deselor sesiz?ri, acum ne confruntam ?i cu excesele de vitez? pe aceast? strad?. De multe ori ne gândim dac? nu cumva ne afl?m la un concurs de ma?ini.

Nu exist? semne de circula?ie care s? limiteze viteza ma?inilor ?i nici treceri pentru pietoni, în dreptul intersec?iilor. Inlocuirea re?elei de ap? a condus la diminuarea calit??ii apei de la re?ea. Aceasta este de multe ori murdar?, s?lcie ?i cu miros nepl?cut.

Deoarece re?eaua de canalizare n-a fost schimbat?, fiind veche de zeci de ani, acum s-au înfundat canalele, a patruns apa în beciuri ?i fântâni.

Finalizarea lucr?rii de asfaltare a pus „capac” peste gurile de canal…Acestea au fost umplute cu molozul de la lucrari, asfalt, beton. ?i acum se lucreaz? la desfundarea canalelor. Veniti pe str. Unirii ?i v? convinge?i.

16.07.2008. 00:48


Acest articol n-are nici un comentariu.

0 Comments

Leave a Comment

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password