ZiarulGorjului.ro Anul VI *  
Email: office @ ziarulgorjului.ro  
  Prima pagină · Magazin · Cura de struguri

Menu:


PARTENERI



Casa Danielescu

PUBLICITATE


Expres Transport








Cazare pensiuni si hoteluri


Hotel Gorj






Next Gen

ULTIMA ORA

Niculina Mocioi s-a alăturat ALDE Gorj

  Toate stirile
COMUNICATE

Rrezultatele verificărilor primelor 10 persoane din grupul PFAM

  Toate comunicatele
LIVE WEBCAM
WEBCAM LIVE - CAMERE LIVE - Ziarul Gorjului   Coloana Infinitului
  Craiova
  CV - Fantana Arteziana
  Sibiu

Sport in Gorj RSS Display


ANUNŢURI
 IMOBILIARE
 AUTO
 ELECTRICE
 SERVICII
 DIVERSE
 Adaugă Anunț!

Cura de struguri

Este recomandată cura de struguri de 1-2kg/zi. Strugurii reprezintă un excelent diuretic, laxativ, elimină acidul uric. Această cură este indicată contra dermatozelor şi în cazul unor tipuri de tuberculoză pulmonară. Cei mai indicaţi struguri pentru a face cură sunt: pineau, pineau negru, de Burgogne, pineau alb, Riesling, petit gris. Chiar şi în tratarea obezităţii, contrar părerii că strugurii aduc un aport caloric ridicat, se recomandă ca o zi din cinci să se consume exclusiv struguri (1-1,5 kg). Beneficiile consumului de struguri şi must Toată lumea ştie că strugurii şi mustul au o valoare alimentară ridicată. Un kilogram de struguri proaspeţi furnizează organismului 700-1000 calorii. Strugurii au asupra organismului un efect de re-confortare, vitaminizare şi mineralizare. Acţiunea reconfortantă a strugurilor şi a mustului se datorează conţinutului foarte mare de zahăr, cu o mare valoare energetică, precum şi de lecitina (substanţă cu conţinut ridicat în fosfor). Ceea ce este foarte interesant este că zaharul se absoarbe foarte repede de către organism. Acţiunea de vitaminizare se datorează conţinutului bogat în vitamine (A, B1, B2, B6, K, PP) care, datorită faptului că strugurii se consumă în stare proaspată , se regăsesc integral în bob. Acţiunea de mineralizare este datorată conţinutului boabelor şi mustului în diferite substanţe minerale (potasiu, fosfor, calciu, fier, magneziu). Sărurile de calciu şi fosfor participă la formarea scheletului, cele din magneziu la formarea muşchilor iar cele de fier la formarea hemoglobinei în sânge.

29.08.2007. 15:09


Comentarii

Acest articol n-are nici un comentariu.

Comentează

Ziarul Gorjului nu este responsabil juridic pentru continutul comentariilor. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.

* = câmp obligatoriu

:

:


8 + 2 =